Bekijk ons aanbod

Bekijk ons aanbod

Hieronder vind je ons actuele aanbod aan trainingen. Zoek je een training over een onderwerp dat hier niet bij staat? Laat het ons weten. Via ons netwerk beschikken we over enorm veel specifieke kennis binnen marktonderzoek en data analytics en kunnen we inspelen op specifieke behoeften.

Hulp of advies nodig?

Bel of mail gerust met Ewout:

Foto van Ewout

Ewout 

Hulp of advies nodig?

Bel of mail gerust met Ewout:

Foto van Ewout

Ewout 

De trainingen die wij aanbieden

Training: De wereld van marktonderzoek

In deze training leren startende marktonderzoekers de context van hun werk begrijpen. Wat is marktonderzoek, welke partijen zijn daarin actief, welke disciplines zijn er, wat zijn de belangrijkste behoeften per sector en wat zijn de trends?

Vorm: Online met persoonlijke begeleiding

Doelgroep: Startende marktonderzoeker

Investering: € 199,-

Verwachte tijdsduur: 12 uur

Training: Behaal meer succes met het verkopen van marktonderzoek

Leer de 5 stappen van het verkoopproces (leads binnenhalen, verkoopgesprek, voorstel maken, voorstel binnen halen en klanten laten terugkeren) optimaal te beheersen zodat je commercieel succesvoller wordt. Inzichten die je direct op jouw dagelijkse praktijk kan toepassen.

Vorm: Online met persoonlijke begeleiding

Doelgroep: Medior marktonderzoeker

Investering: € 299,- (indien volledig online)

Verwachte tijdsduur: 32 uur

Training: How Brands Grow

De boeken How Brands Grow hebben een enorme impact binnen de wereld van marketing en marktonderzoek. Hoe fijn is het wanneer je de theorie kent, je deze ook in de praktijk kunt toepassen? Deze cursus laat jou precies dat doen zodat je het goed in jouw werk kan integreren.

Vorm: Online met persoonlijke begeleiding

Doelgroep: Medior marktonderzoeker / marketeers

Investering: € 249,-

Verwachte tijdsduur: 24 uur

Training: Schrijven met impact voor marktonderzoek

Door goed te schrijven, maak je meer impact: je wint er voorstellen mee en brengt resultaten overtuigender over bij je opdrachtgevers. Via deze cursus leer je in verschillende situaties (voorstel, rapportage, e-mail) zo sterk mogelijk te schrijven. Door het doel van je tekst scherp te hebben, een goede structuur te hanteren en een overtuigende schrijfstijl te ontwikkelen.

Vorm: Online met persoonlijke begeleiding

Doelgroep: Junior / Medior marktonderzoeker

Investering: € 249,- (indien volledig online)

Verwachte tijdsduur: 24 uur

Training: Meer impact, minder druk

Heb jij na een werkdag wel eens het gevoel dat je niets hebt afgerond wat je van plan was en het gevoel dat het werk zich alleen maar opstapelt? Deze training geeft jou je focus terug en helpt je effectiever werken.

Vorm: Online met persoonlijke begeleiding

Doelgroep: Iedereen die kantoorwerk verricht en wel eens te veel werkdruk ervaart

Investering: € 249,- (indien volledig online)

Verwachte tijdsduur: 24 uur

Training: De beste opzet bepalen

Binnen marktonderzoek zijn er vele manieren om onderzoek uit te voeren. In deze training leer je welke mogelijkheden die er zijn met alle “mitsen en maren”. Je gaat vervolgens zelf met verschillende klantvragen aan de slag om  de beste opzet te bepalen zodat je dit soort keuzes in de praktijk gefundeerd kan maken.

Vorm: Online met persoonlijke begeleiding

Doelgroep: Junior marktonderzoeker

Investering: € 199,-

Verwachte tijdsduur: 24 uur

Training: Praktijkopleiding marktonderzoek

Deze training is voor iedereen die een carrière binnen marktonderzoek ambieert, maar de praktijkervaring mist. Je leert alles over de context van het werk en leert marktonderzoek uit te voeren van A tot Z waarbij je onder andere aan 2 praktijkcases werkt en leert handelen in verschillende praktijksituaties.

Vorm: Hybride: e-learning, online 1-op-1 coaching, online meetings en sessies op locatie

Doelgroep: Pas afgestudeerd / carrière switcher met ambitie om als startende marktonderzoeker aan de slag te gaan

Investering: € 899,-

Verwachte tijdsduur: 130 uur (13 weken, ca 10 uur per week)