Podcasts

Podcasts

 

Marketing Intelligence Inspiration

MI-Inspiration is dé podcast voor iedereen die geïnteresseerd is in Marketing Intelligence. Ewout Witte interviewt inspirerende specialisten op het gebied van marktonderzoek en data analytics om meer te leren over hun werk, om hun mening te horen waar het vakgebied anno nu staat en welke ontwikkelingen ze voor de toekomst verwachten. Voor marktonderzoekers, marketeers, data specialisten en iedereen met interesse in deze vakgebieden die op zoek is naar een stukje extra kennis en inspiratie.

 

Beluister onze meest recente podcast

Annemieke en Ewout

Annemieke Onderdelinden – Limewise

Annemieke Onderdelinden is een ervaren bedrijfsonderzoeker en werkte onder andere voor Heinz, Danone, Coca Cola, Maxeda en FrieslandCampina. In deze podcast deelt ze veel ervaringen, ontwikkelingen die ze over de tijd heeft meegemaakt, deelt ze veel goede ideeën en best practices. Zoals een brand book dat ze maakte namens Maxeda en hoe ze een global brand tracker bij FrieslandCampina terugbracht tot de essentie. Met aanzienlijk minder vragen en veel meer relevante inzichten.

 

Nu de toegang tot data vrijwel onbeperkt is, is de rol van data & insights binnen bedrijven enorm veranderd. Iedereen heeft nu toegang tot de consument en het is verbazingwekkend hoeveel informatie er al beschikbaar is. Mensen die de juiste databronnen kunnen vinden, goede verbanden kunnen leggen en dit goed kunnen overbrengen, hebben goud in handen.

Overzicht van alle podcasts

Limewise
Ipsos
De Evaluatie
Freshmark
Abbi Insights
Data potentials
DPG Media
TUI
Ruigrok Onderzoek & Advies
Dynata
Monica Post, Jorien Blijswijk, Yvonne D..
One2Ten
Unravel Research
Return on Content
Koppert Cress
Small Research & Consultancy
Hema
Haystack
Metrixlab
Merik te Grotenhuis
Walibi
Bureau Fris
Beautiful Lives
Interpolis
ASK Opinions
Perspective
Air France
The Commercial Works
VadafoneZiggo
MeMo2
SKIM